Ga naar inhoud

Media Player11


Rinus

Aanbevolen berichten

Is er iemand die mij uit kan leggen, hoe ik Windows Media Player 11 van mijn

computer af kan halen, want dat is voor mij bijna niet te doen, want ik wil terug naar M Pl 10 wat volgens mij beter werkt.

Ik heb een computer met XP en wil hier over een mening.

Grt. Rinus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

windows media player 11 is inderdaad een heel stuk anders dan 10, moet toegeven dat ook ik even aan het zoeken was welk knopje waar zat..

normaal zou u mediaplayer 11 kunnen de installeren via het menu software dat u kunt vinden in uw configuratiescherm.

daarna kunt u mediaplayer 10 weer terug installeren (downloaden van microsoft site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover ben ik gelukkig al jaren om te weten dat ik via het cofiguratie scherm er een programma af kan gooien maar voor Media Player 11 is dat wel iets anders want dat zit

toch wel dieper in de computer,

Ik weet wel dat het via Uitvoeren en dan regdit moet, maar dan nog is het een hele tour

om het er af te krijgen, dus als er iemand is die het weet en uit kan leggen graag.

Ik kom er wel uit, maar vindt het toch een leuke vraag waar anderen ook iets aan

kunnen hebben.

Grt. Rinus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vindt het heel leuk dat je reageerd maar dat geld volgens mij niet voor WMP 11

Want 10 en 9 enz. dat is helemaal geen probleem, en als ik zo eens rond kijk

op de pc dan zijn er heel veel, die hier problemen mee hebben, vandaar dat

ik er hier een vraag van maak, dus laat nu de echte pc kenners maar komen.

Grt. Rinus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Windows Media Player maakt deel uit van het besturingssysteem Windows en kan niet volledig worden verwijderd. Het is in Windows XP echter wel mogelijk om een versie van de speler te herstellen die eerder op uw computer was geïnstalleerd.

Voor het uitvoeren van de volgende procedure, moet u zijn aangemeld als administrator of als lid van de groep Administrators.

  1. Koppel alle draagbare muziek- of videoapparaten los die mogelijk op de computer zijn aangesloten.
  2. Klik op Start en vervolgens op Configuratiescherm.
  3. Klik in de categorieweergave van het Configuratiescherm op Software en klik vervolgens op Een programma verwijderen.
  4. Klik op Windows Media Player 11 en klik vervolgens op Verwijderen.
    Als Windows Media Player 11 niet in de lijst met geïnstalleerde programma's wordt weergegeven, probeert u het volgende:

    1. Schakel het selectievakje Updates weergeven boven aan de lijst in.
    2. Klik in de sectie Windows XP - Software Updates op Windows Media Player 11 en klik op Wijzigen/verwijderen.

[*]Er verschijnen twee dialoogvensters waarin u om een bevestiging wordt gevraagd. Klik in beide vensters op OK.

[*]Als het herstelproces is voltooid (wat enkele minuten kan duren), klikt u op Opnieuw opstarten.

[*]Klik op Start en vervolgens op Configuratiescherm.

[*]Klik in de categorieweergave van het Configuratiescherm op Software en klik vervolgens op Een programma verwijderen.

[*]Klik op Windows Media Format 11 Runtime en klik vervolgens op Verwijderen.

Als Windows Media Format 11 Runtime niet in de lijst met geïnstalleerde programma's wordt weergegeven, probeert u het volgende:

  1. Schakel het selectievakje Updates weergeven boven aan de lijst in.
  2. Klik in de sectie Windows XP - Software Updates op Windows Media Player 11 Runtime en klik vervolgens op Wijzigen/verwijderen.
    Als u Windows Media Player 11 in een andere taal dan Amerikaans-Engels hebt geïnstalleerd, is het mogelijk dat de instructies in de dialoogvensters die in de stappen 9, 10 en 11 zijn genoemd, in het Engels verschijnen.

[*]Klik in het eerste venster waarin u om een bevestiging wordt gevraagd op OK.

[*]Schakel in het tweede dialoogvenster het selectievakje Wilt u doorgaan met herstellen? in en klik op OK.

[*]Als het herstelproces voltooid is (wat enkele minuten kan duren), klikt u op Opnieuw opstarten.

[*]Klik op Start en vervolgens op Configuratiescherm.

[*]Klik in de categorieweergave van het Configuratiescherm op Software en klik vervolgens op Een programma verwijderen.

[*]Klik op Microsoft User-Mode Driver Framework Feature Pack 1.0.0 en klik op Verwijderen.

[*]Volg de instructies van de Wizard Verwijderen van Software Update.

Klik in het dialoogvenster Wudf01000 op Ja om door te gaan. Als het softwareverwijderingsproces voltooid is (wat enkele minuten kan duren), klikt u op Voltooien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lukt me niet om het er helemaal af te krijgen.

Het bovenstaande gaat allemaal goed, maar als ik dan wmp 10

wil installeren dan komt er toch weer wmp 11 te voorschijn

dus ik ga maar verder met wmp11 tot ik weet hoe ik het er

echt af kan halen want het is toch een probleem voor velen

als ik eens goed lees op de pc.

Grt Rinus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.