Ga naar inhoud

Media speler speelt dvd niet af!


Aanbevolen berichten

Hey leden, zoals ik al reeds op internet heb gezien is dit een alledaags en veel voorkomend probleem. Ik krijg dus via windows media player de melding dat de dvd niet afgespeeld kan worden. Ik heb ook gelezen dat je via die codecs je iets moet veranderen in opties en updates moet doen, maar dat hielp dus ook niet. Dus wat deed ik, ik zoch er één op het internet, maar avs gaat ook niet, heb geprobeert met jetaudio(dat werkte wel in het verleden) maar die speelt mijn dvd af in schokjes en de klank is slecht.(Ligt niet aan de grafische kaart, deze is nieuw en dat loopt allemaal op wieltjes) dus om verder te gaan...niets werkt dus. Weet er iemand een ideale oplossing voor dit probleem(pje)?

Alvast bedankt, groeten, Kenneth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bij mij een keer het probleem was is Gebruikersaccountbeheer.

Als deze ingeschakeld stond kon ik bijvoorbeeld in een VIDEO_TS map (de bestanden op een DVD), het VIDEO_TS bestand niet openen. Stond Gebruikersaccountbeheer uit, kon ik ineens wel weer dvd's afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.