Ga naar inhoud

Mensen kunnen mij niet horen via mijn Logitech headset


ijsbrandij

Aanbevolen berichten

Geacht forum,

Sinds ik een nieuwe computer heb met Windows 7 (Nederlandstalig), kunnen mensen mij ineens niet meer horen via de Skype headset. Ik kan hen wel horen. Zie ook screenshot.

Dit is zeer lastig omdat Skype een groot deel van mijn werk is.

De instellingen lijken verder allemaal te kloppen, maar ik kan het verkeerd hebben.

Hoe ga ik dit oplossen?

post-26655-1417704423,9901_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ijsbrandrij, ik heb ook wel eens problemen gehad met het geluid zoals u nu al zegt, waarvan ik de USB-stekker aan de voorkant van mijn PC inplug. misschien is het handiger om hem achteraan in te pluggen want soms doen die usb aansluitingen niet.

( ja het geluid doet het wel) maar toch ff proberen.

o ja, en probeer anders een andere microfoon miss dat hij het niet doet dan ligt het aan de pc anders aan de headset zelf.

en dit zou ook wel handig zijn!

als je het geluid v/d headset kan regelen met een wieletje of knopje dat NOG OP HET SNOER OF DE HEADSET ZELF zit moet je die zo HARD mogelijk zetten. en dan moet je het ook een keer proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.