Ga naar inhoud

microfoon werkt niet


mar fel

Aanbevolen berichten

dag iedereen,

hier hetzelfde probleem, microfoon werkt niet maar wel de luidspekers.

ik heb windows vista 32 bit - pc

als ik ga kijken bij configuratie>geluid>opnemen toont hij dat er geen audioapparaat ter beschikking is,

doch zit er zeker 1 in de pc,

als ik een externe microfoon aansluit gaat het ook niet

kan iemand mij helpen

merci

marcel feliers

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze discussie werd afgesplitst van http://www.pc-helpforum.be/f169/microfoon-werkt-niet-meer-skype-57768/

Hallo mar fel.

Ik heb voor jouw vraag een aparte discussie aangemaakt; zo blijft het voor iedereen overzichtelijk en gebeuren er geen fouten.

De oplossing voor de ene pc is niet altijd de oplossing voor een andere pc met (ogenschijnlijk) hetzelfde probleem.

Je mag natuurlijk de andere discussie ook volgen en de algemene tips uitvoeren maar zodra er drivers genoemd worden moet je afhaken want drivers zijn pc gebonden.

Zelf ken ik te weinig van hardware af om hier een nuttig antwoord te geven maar je kan alvast een logje maken met speccy zodat de volgende helper dadelijk kan zien om welke hardware en geluidsdriver het gaat.

Download en installeer Speccy.

Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccysetup_zps67a9e41f.png

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " Bestand - Publiceer Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware icon_e_wink.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.