Ga naar inhoud

Mp3's bewerken


Custard

Aanbevolen berichten

Hoihoi

Mijn vraag is hoe ik mp3's goed kan bewerken?

Dus ik bedoel, volume aanpassen, voller maken van geluid (bvb met meer bass, soort van filters erover kunnen zetten zoals bij een foto die je bewerkt), kunnen taggen, de bliepjes en kraakjes eruit kunnen mengen of bewerken.

Bepaalde albums zijn zo flets van productie...ik bedoel echt plat en gammel van geluid.

Bij het afspelen hoor je ook tjirpende en piepende geluiden als je het volume hoger zet of zoals bij winamp dat de amp het volume bijwerkt, bij het afspelen.

Is er een krachtig doch gratis tool waarmee je dit kan doen???

(Ik gebruik momenteel MP3Gain, Mp3tag, MP3 Repair Tool (en Switch Sound File Converter om te kunnen converteren).

Bestaat er eentje dat dit allemaal kan? Ik vind sommige ervan redelijk moeilijk te hanteren).

In elk geval bedankt op voorhand voor de reacties :ciao:

Grtz

Custard

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Custard,

Cool Edit Pro is een o.a. ook een goed programma om de kwaliteit van mp3's te verbeteren, tot een bepaalde grens natuurlijk xD

Helemaal perfect moet je niet verwachten.

Alleen is Cool Edit Pro overgenomen door Adobe, draagt de naam Adobe Audition CS6

Cool Edit Pro is nog verkrijgbaar als Shareware, alleen weet ik niet of Windows 7 wordt ondersteunt.

Heb zelf ooit gebruik met Windows XP Pro.

Cool Edit Pro (free) - Download

De oudere versie van Cool Edit Pro zijn nu free for download.

Download Old Versions of Cool Edit Pro for Windows - OldVersion.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.