Ga naar inhoud

mts bestanden openen.


pc noob

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb via mijn mail bestanden gekregen van een camcorder. Ik wil die graag openen maar dat lukt niet. Het zijn mts bestanden.

Ik heb al regpro clean over mijn pc laten doen,maar ik kan nog steeds niet openen.

Hoe doe ik dat? Ik ben echt niet thuis in deze wereld,dus help mij aub met goede en duidelijke informatie.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ pc noob,

Grijpt niet meteen naar een applicatie (regpro clean) om de pc op te schonen als het niet lukt om een bestand te open. xD

Sla de .mts-bestanden in een map en vervolgens zou u de .mts-bestanden eerst moeten converteren en daarna kunt u ze pas openen.

Zie deze link voor meer informatie met welk programma u de .mts-bestanden kunt converteren.

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,bedankt voor de hulp. Jammer dat ik alleen die mts bestanden niet bij de movie maker krijg. Ik heb alles gekopieerd en wat dan ook maar ik kan ze daar niet vinden. Snap er echt helemaal niets van. Andere filmpjes die bij mijn afbeeldingen stonden en die ik ook niet kon openen zijn wel gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ pc noob,

Jammer dat ik alleen die mts bestanden niet bij de movie maker krijg. Ik heb alles gekopieerd en wat dan ook maar ik kan ze daar niet vinden.

De .mts-bestanden die u via e-mail ontvangt, sla ze op in een map (geeft die map een naam, bijvoorbeeld mts filmpjes of zoiets.

Volgt daarna de beschrijving / de stappen bij de link (in het bericht #2) -> Pepermunt.net

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ pc noob,

Dat is het probleem juist,denk ik. Ik heb ze binnen gekregen via "wetransfer". Ik moet deze dan via deze site downloaden. Vervolgens kan ik ze niet openen.

OK.

Download die mts bestanden en sla ze op in een map.

De mts-bestanden niet openen, u moet ze importeren in movie maker.

Volgt de stappen van pepermunt.net.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ pc noob,

Het is vreemd.

Probeer het volgende: ga naar deze link

Het is online converteren. Klik op onderstaand plaatje om het te vergroten.

Bij browse gaat u naar het mts bestand die u heeft opgeslagen op de computer.

post-41531-1417705573,3316_thumb.jpg

Bij Input format: AVCHD VIDEO FILE (MTS)

Bij Output format klik op dat driehoekjes en kiest mp4 of avi of zoiets.

Klikt vervolgens op Convert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.