Ga naar inhoud

Muziek Cd branden


Gast orliman

Aanbevolen berichten

Geacht Team,

Het volgende doet zich voor, als ik een muziek cd wil branden met Nero 7 of met Roxio 9 ? en dat van mp3 naar, voor een cd voor in de auto ,dan brand hij het wel, maar alleen hij er uit de brander komt staat er bij ieder nummer een bestand van 1 Kb maar is niet af te spelen.Doe ik hem weer in de PC dan doet hij het wel "maar volgen mij haalt hij de muziek van PC.

Heb al div brand snelheden geprobeerd 2 / 4 / 8 en 10 hielp ook niet.

Nieuwe brander gekocht "was het ook niet

Stuurprogramma opnieuw geïnstalleerd ,hielp ook niet.

als het goed is heb ik 1 afbeelding verstuurd waarop zichtbaar is wat ik bedoel.

Oja iedere keer als ik er een nieuwe CD of RW / DVD schijf in doe gaat hij helemaal uit, start op nieuw op.

Graag advies

Vriendelijk dank namens Orliman

aangepast door orliman
Probleen vergeten te melden
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt na 4 lege cd de hebben ingevoerd dat Windows Media Player ze niet herkent ? hij vraagt steeds op een lege Cd.

Maar afspelen doet hij wel.!

aangepast door orliman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja iedere keer als ik er een nieuwe CD of RW / DVD schijf in doe gaat hij helemaal uit, start op nieuw op.
Bedoel je daarmee dat de pc uitvalt en herstart?

In dit geval zou ik de aansluiting (voeding en moederbord) van het cd/dvd station eens nakijken.

Krijg je dan een of andere foutmelding bij het uitvallen? Welke? Kan je die in een volgend bericht plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als hij uit gaat hoor je even een korte klik, maar de koel ventilator draait gewoon door is eigenlijk het zelfde af een herstart "opnieuw opstarten".en met het wissel van brander aan stekkers nu gedrukt maar er zat nergens ruimte is op een beetje los.

Dus geen fout melding . lijkt op een reset maar dat doet hij niet met een reeds volle cd/DVD

aangepast door orliman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt ook met een nieuwe brander een LG super multi , doet hij het zelfde als mijn huidige een sony een dual schijver , maar DVD brand hij wel maar gaat eerst in reset stand ?

aangepast door orliman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede dag,daar ben ik weer.

excuses dat ik over gestapt was naar "afd Hardware".

heb uw advies opgevolgd maar nog geen resultaat , alleen de mediaplayer is nu in het Engels.

Dank zover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.