Ga naar inhoud

Muziek kopie


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn muziek dus in muziek staan .

Als ik wat liedjes wil luisteren , dan klik ik met de ctrl toets ingedrukt een aantal liedjes in en dan klik op alles afspelen .

Dat gaat ook goed .

Als het afgelopen is staan er van alle afgespeelde liedjes 1 of meerdere kopieen van .

Dit is nieuw voor mij .

En wat ook nieuw is , achter ieder liedje wat in mijn muziek staat , staat ineens mp3 achter de tekst .

Ook dat is nieuw .

Nu heb ik gisteren e met Jion een schoonmaak beurt aan de computer gegeven

( zie zie topic in internet en netwerken , topic reclame of menens .

Kan dat invloed hebben gehad op wat me nu overkomt ?

http://www.pc-helpforum.be/f168/reclame-menens-65963/

aangepast door iEscape
link toegevoegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

dan klik ik met de ctrl toets ingedrukt een aantal liedjes in en dan klik op alles afspelen .

Dat gaat ook goed .

Als het afgelopen is staan er van alle afgespeelde liedjes 1 of meerdere kopieen van .

Staat er dan bij die kopie achter de naam aanvullend een b?

Je hebt blijkbaar van elk liedje een kopie gemaakt, je mag ze verwijderen.

Probeer het eens opnieuw: Houd de ctrl- toets ingedrukt en klik de liedjes aan die je wil horen, laat dan de ctrl- toets los en klik met de rechtermuisknop op de geselecteerde liedjes en kies in dat menu voor afspelen.

En wat ook nieuw is , achter ieder liedje wat in mijn muziek staat , staat ineens mp3 achter de tekst .

Dat zou betekenen dat de functie extensies voor bekende bestandstypen verbergen niet meer aangevinkt staat in mapopties.

Ga naar start-> configuratiescherm-> mapopties.

Open het tabblad weergave.

zet een vinkje voor extensies voor bekende bestandstypen verbergen klik dan op Toepassen en OK.

De bestandsextensies, bijvoorbeeld mp3, zouden terug verborgen moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.