Ga naar inhoud

Muziek kopie


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn muziek in : mijn muziek staan .

Deze staat in dezelfde kolom als documenten , afbeeldingen enz.

Als ik nu eens lekker zit te internetten , mag ik graag een muziekje er bij .

Dan klik ik in ,,mijn muziek ,, liedjes aan , en houd daar bij de ctrl toets ingedrukt , en druk dan op asfpelen .

Dat gaat dan ook wel goed , maar als ik dan ,, mijn muziek ,, weer raadpleeg dan zie ik dat van de liedjes die ik geselecteerd had ,

er 1-2-3-of zelfs 4 kopieen staan .

Doe ik iets niet goed , of is er een andere oplossing ?

Ik heb nu alle kopieen weer verwijdert , maar volgens mij is dit niet de bedoeling?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij gaat dit volgens mij niet zo werken .

Als volgt :

ik heb de lijst met muziek op mijn scherm staan .

Vervolgens klik ik ctrl + A , en dan wordt alles blauw .

Dan klik ik rechts op een liedje en dan komt er een scherm met boven aan : toevoegen aan de de lijst mediaplayers

Dit liedje wordt nu afgespeeld

Hoe kan ik de lijst ( mediaplayers ) zien waarin de liedjes staan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bernard hoe je aan die copies komt weet ik ook niet!Open je map met muziek..selecteer één cd...klik rechts dan met Windows media player afspelen en je hebt geen copies!Je kan ook opties kiezen toevoegen aan playerslijst dan blijf het je afspeellijst staan...

post-46026-1417705672,3505_thumb.jpg

post-46026-1417705672,3707_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij gebeurt het als ik meerdere liedjes aanklik met de ctrl toets ingedrukt houden .

Dus als volgt :

Ik klik op mijn bureaublad op de snelkoppeling ,, muziek ,,

Dan verschijnt mijn ,, muziekbibliotheek ,,

Vervolgens houd ik de ctrl toets ingedrukt , en ga mij liedjes aanklikken die ik wil beluisteren .

Dan klik ik op : alles afspelen .

Dat gaat ook allemaal goed .

Maar als het klaar is , en ik open weer mijn muziek bibliotheek , dan zie ik weer de kopieen , zoals in de bijlage

Of moet ik misschien werken met Windows media player , het icoontje 2 e van links onder in mijn taakbalk op blz. #4 ????

Dat kan ook volgens mij , en dan moet ik ze slepen ,naar opgeslagen lijst ????

Maar ik vind het gemakkelijker , en overzichtelijker op de manier wat ik dus wilde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Bernard kan niet volgen:hmmmm:..soms doe ik zelfde als jij

Vervolgens houd ik de ctrl toets ingedrukt , en ga mij liedjes aanklikken die ik wil beluisteren .

Dan klik ik op : alles afspelen .

en heb geen copies....welke player gebruik je...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap er ook niets meer van , want ik heb nu een paar keer even weer ,, proef gedraaid ,,

En nu gaat het goed , dus geen kopie meer .

Ik denk dat we deze discussie nu sluiten , en mocht het weer gebeuren , dan meld ik mij weer .

In ieder geval nogmaals bedankt voor het meedenken .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.