Ga naar inhoud

Muziek voor Ipod Nano


Gast polfor

Aanbevolen berichten

Heb voor mijn dochter een Ipod nano aangeschaft, maar ze heeft een nieuwe versie van Itunes gedownload en van dat moment was mijn pc helemaal verstoord :bawling:. Heb een systeemherstel gedaan, PC terug OK :).

Hoe kan ik muziek van Lime-Wire op haar Ipod nano zetten zonder Itunes :stupid:. Liefst een gemakkelijke manier, dan kan zij hetzelf ook doen.

Thx.

:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste versie(s) van iTunes bevatten inderdaad een hele hoop ongewenste software die je pc vaak raar doet reageren. Helaas is hier niets anders aan te doen dan iTunes links te laten liggen en Mediamonkey of Winamp + de juiste plugin te gebruiken.

Wat je ook kan doen is (als die nano kapot is) een mp3speler kopen die wel de normale standaarden ondersteund, en waar je gewoon via drag & drop zoals op een USBstick mee kan werken. Het voordeel daarvan is dat ze hem ook op alle pc's gaat kunnen gebruiken, daar waar ze nu enkel op pc's met itunes op muziek gaat kunnen overzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.