Ga naar inhoud

NEF Codec


Frauke

Aanbevolen berichten

Ik krijg 'raw' foto's niet in mijn photoshop geopend. Via Nikon kan ik een programma downloaden en dat heb ik geprobeerd maar op 't einde krijg ik de melding dat ik al een 'oude NEF codec' heb en dat ik eerst dat moet verwijderen. Dat wil ik wel laten gebeuren (want het zou automatisch gaan) alleen weet ik niet wat ze bedoelen met al wat het ondersteunt ook zal verwijderen... mijn Photoshop toch niet ?

Hoe moet ik dit interpreteren alvorens op 'doorgaan' te drukken ?

Hoe vind ik die 'NEF codec' en wat dit ondersteunt of stuurt terug ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag gerust op doorgaan klikken, die waarschuwing is om je te melden dat indien andere programma's ook die code gebruiken, die codec er niet meer beschikbaar is.

Photoshop zal niet verwijderd worden.

maak anders eens een screen van je melding, en over welk programma van nikon gaat het?

Je vermeld ook dat die NEF code automatisch verwijderd wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

001 kopie.psd Hmm, krijg het er niet op. Enfin, ik had al op doorgaan geklikt maar toen kwam er een twede kadertje en toen werd ik echt bang:-).

Het kadertje zegt letterlijk: Wilt u de geselecteerde toepassing met al zijn functies verwijderen ?

Wat denkt u, zou ik 'ja' durven klikken ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.