Ga naar inhoud

nero op vista


ferla

Aanbevolen berichten

hoi heb een probleempje had vroeger een pc met xp op deze is nu kapot en heb mij een nootbook gekocht en er staat vista had vroeger nero om mp3 schijfjes te branden nu wil ik deze weer instaleren maar mijn er komt een melding dat nero niet compatibel met vista mag ik deze toch instaleren of beter niet en weet iemand anders een goed prog om mp3 schijfjes te branden gen audio ik wil +-80 mp3 liedjesop een cd zetten kan iemand mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

nero heeft inderdaad problemen met vista (de oude versies dan, de nieuwe niet meer).

Als je dus echt "verslaafd" bent aan de grafische interface van kan je misschien beter Nero (de nieuwe versie dan) opnieuw kopen, die werkt perfect met vista.

Anders als je gratis wil blijven werken kan je voor IMGburn kiezen. Deze is véél compacter (vraagt dus veel minder van je pc), kan bijna evenveel & is in mijn opzichten voor te branden zelfs beter dan Nero.

The Official ImgBurn Website

Daar kan je de nieuwste versie gratis downloaden (het is freeware, dus er komt geen reklame mee of hij stopt niet na 30 dagen gebruik oid).

Als je het geinstalleerd hebt moet je gewoon het programma'tje opstarten;

mode op Build zetten. Daar met browse for a file of browse for a folder alle bestanden die op die CD/DVD moeten komen toevoegen.

Als je alle bestanden toegevoegd hebt kan je op het vakje links op dat rekenmachientje duwen, en dan ga je zien hoeveel megabyte het is en of het wel op je CD past. Als het past, moet je bij destination aanduiden dat je het op een schijfje wil branden en niet naar een image bestand (dat doe je door onder dat vakje op dat schijfje te klikken & dan daarboven je brander aan te geven)

Als alles dan in orde is (andere instellingen zijn geavanceerde die je in principe niet moet veranderen, tenzij je echt specifiek een bepaald doel wenst te bereiken), dan klik je onderaan op dat mapje met dat pijltje naar een CD. Vanaf dan is het wachten tot hij gebrand is (en ik zou voor alle zekerheid de dataverificatie aan zetten, normaal brand je geen fouten op cd's, maar controleren kan nooit kwaad.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nero heeft inderdaad problemen met vista (de oude versies dan, de nieuwe niet meer).

Als je dus echt "verslaafd" bent aan de grafische interface van kan je misschien beter Nero (de nieuwe versie dan) opnieuw kopen, die werkt perfect met vista.

Anders als je gratis wil blijven werken kan je voor IMGburn kiezen. Deze is véél compacter (vraagt dus veel minder van je pc), kan bijna evenveel & is in mijn opzichten voor te branden zelfs beter dan Nero.

The Official ImgBurn Website

Daar kan je de nieuwste versie gratis downloaden (het is freeware, dus er komt geen reklame mee of hij stopt niet na 30 dagen gebruik oid).

Als je het geinstalleerd hebt moet je gewoon het programma'tje opstarten;

mode op Build zetten. Daar met browse for a file of browse for a folder alle bestanden die op die CD/DVD moeten komen toevoegen.

Als je alle bestanden toegevoegd hebt kan je op het vakje links op dat rekenmachientje duwen, en dan ga je zien hoeveel megabyte het is en of het wel op je CD past. Als het past, moet je bij destination aanduiden dat je het op een schijfje wil branden en niet naar een image bestand (dat doe je door onder dat vakje op dat schijfje te klikken & dan daarboven je brander aan te geven)

Als alles dan in orde is (andere instellingen zijn geavanceerde die je in principe niet moet veranderen, tenzij je echt specifiek een bepaald doel wenst te bereiken), dan klik je onderaan op dat mapje met dat pijltje naar een CD. Vanaf dan is het wachten tot hij gebrand is (en ik zou voor alle zekerheid de dataverificatie aan zetten, normaal brand je geen fouten op cd's, maar controleren kan nooit kwaad.)

is gelukt bedankt mag dicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

[/url]Multimedia - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.