Ga naar inhoud

Nieuw probleem bij het downloaden van programma van Duitse website WDR


snowi

Aanbevolen berichten

Verleden jaar in mei werd de oplossing geboden om (legaal!) Essen und Trinken, een Duitstalig kookprogramma, te downloaden. Zie link a.u.b. http://www.pc-helpforum.be/f188/f4f-naar-avi-mepg-60992/

Nu heeft Vavideo een ernstig probleem met iets in verband met thumbnails waardoor ze niet meer bereikbaar zijn. Ook wordt aangeboden geld te storten, wat ik wel een beetje verdacht vind...

Doch ik weet geen andere mogelijkheid, want eenmaal op de gewenste link en klikken op Downloadhelper, dan geeft die een hele reeks bestandjes/regeltjes weer wat niet te gebruiken valt bij aanklikken. Zie V.B.

post-42414-1417705744,7949_thumb.jpg

En na zoeken en proberen van volgende link Kochen mit Martina und Moritz - Die Weltküche der Hansestädte : Sendung vom 12.04.2014 - WDR MEDIATHEK geraak ik ook niet veel wijzer:

post-42414-1417705744,8756_thumb.jpg

Kan iemand me helpen?

Met dank!

snowi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu heeft Vavideo een ernstig probleem met iets in verband met thumbnails waardoor ze niet meer bereikbaar zijn. Ook wordt aangeboden geld te storten, wat ik wel een beetje verdacht vind...

Bedoel je daar dit mee?

Zulke filmpjes kan je downloaden via MediathekView.

Het programma kan je downloaden via deze link.

Open het gedownload bestand.

Je ziet onderstaande bestanden, waar je op de toepassing dubbel klikt zoals hieronder te zien is.

post-23245-1417705745,347_thumb.jpg

De software wordt geopend.

Selecteer de zender.

Selecteer het Thema.

Rechts verschijnen de titels.

Selecteer de gewenste aflevering.

Klik op de knop film aufzeichnen.

post-23245-1417705745,4343_thumb.jpg

In het volgende venster kies je waar je het bestand wil opslaan via de knop zielpfad.

post-23245-1417705745,4699_thumb.png

Klik op Ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

Toch even zeggen dat ik niet eerder reageerde omdat ik zoals vroeger een bevestigingsmail verwachtte van PC Help forum maar niets in de mailbox ontving . Maar in het verleden heb ik nog al eens problemen gehad met mijn account. Ik zal het nog eens melden via persoonlijke mail aan het PChelp forum.

Maar vooral.... mijn oprechte en grote dank om me te helpen! Het werkt fantastisch.

Je maakt er mij ontzettend blij mee.

Ik kijk al meer dan 20 jaar naar WDR -->”Essen und Trinken” (en opnames toen met videobanden...) en wanneer WDR met een website startte, was het gewenste programma heel gemakkelijk te downloaden. Gewoon klikken op het gewenste thema en downloaden en alles ok. Nu verandert dat om de haverklap en zie je, zeker als leek, door de bomen het bos niet meer.

Dus nogmaals: dikke merci!!

snowi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan.

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog graag een reactie.

“Essen und Trinken”-uitzendingen blijven 3 maanden op de site. Nu bekwam ik graag de uitzending van 12.04.2014: Kulinarischer Städtetrip: Die Weltküche der Hansestädte

Kulinarischer Städtetrip - WDR Fernsehen

Doch in “Mediathekview 6” worden slechts de laatste 2 uitzendingen getoond om aan te klikken.

Door verder te zoeken kom ik op de site Kochen mit Martina und Moritz (mit Gebärdensprachdolmetscher) - WDR MEDIATHEK en dan verder geklikt op de gewenste uitzending: Kochen mit Martina und Moritz - Die Weltküche der Hansestädte : Sendung vom 12.04.2014 - WDR MEDIATHEK

... maar verder geraak ik niet. Misschien nog een tip?

post-42414-1417705750,8045_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie,

Ok! Zo zal ik het doen. Kwestie van tijdig te reageren. Ik krijg toch steeds de dag voordien en de dag zelf bericht van de nieuwe uitzendingen.

Vroeger, heel lang gelden;-), kreeg ik nog de recepten op aanvraag per post toegezonden tot ze met de website startte en toen moest je heel eenvoudig en gewoon de titel aanklikken en alles ok. Nu wijzigt dat om de haverklap om te downloaden of met nog meer toeters en bellen. De vooruitgang zeker?

Less is more. Ja ja, zal wel...:-)

Mag ik toch nog een laatste vraag?

Ik geef u de link mee van "Essen und Trinken" die ik naargelang de uitzending ontvang en waarop zoals vroeger maar te klikken was om te downloaden.

Kulinarischer Städtetrip - WDR Fernsehen

Eenmaal op die site en klikken op "video" help niet meer via dowbloadhelper, doch enkele maanden terug kon je wel gans onderaan de tekst, een link aanklikken:

Die Sendung in der Mediathek (mit Gebärdensprachdolmetscher)

...en dan kon je alsnog downloaden zonder gebarentaaltolk. Maar ook hier opent zich nu een ander venster en met ook de mogelijk om via "Mediathek Videos" te downloaden.

Misschien nog een klein kansje? Wilt u even kijken?

Met dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.