Ga naar inhoud

Nieuwe codecs gedownload met rare bijwerking!


kimbeau

Aanbevolen berichten

Ik heb net via deze link ( Free-Codecs.com : Download K-Lite Codec Pack 6.8.0 FULL, K-Lite Codec Pack 6.8.0 STANDARD, K-Lite Codec Pack 6.8.0 BASIC : K-Lite Codec Pack is a collection of codecs and related tools ) codecs gedownload en ervaar nu vreemde dingen tijdens het bewerken van filmpjes.

Wanneer ik uit het filmpje wil printscreenen tijdens het spelen, en ik wil hem plakken in Word dan speelt het filmpje in Word door. Ook wanneer ik de film op pauze zet en printscreen, verschijnt alleen het geminimaliseerde beeld in Word. Dit beeld kan ik wel snijden maar wanneer ik tevreden ben en het plaatje wil schuiven in Powerpoint bijvoorbeeld, schuift het bewerkte plaatje niet mee maar lijkt het gehele beeld ingebrand en kan ik alleen het kader verschuiven, niet het bewerkte plaatje.. Ik hoop dat ik het zo een beetje duidelijk heb omschreven? Hoe kan ik dit oplossen?

Ook kan ik de video's van het SDHC-kaartje niet importeren in Windows moviemaker.. Ze staan er niet tussen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie..

Het is niet mijn SD-kaartje maar ik begrijp ook niet helemaal wat dit te maken heeft met de software van de camera..? Het ligt toch aan de combinatie van de SDcard en WMP...?

Ik denk dat ik het hele bestand er maar afhaal en hopelijk is alles daarna bij het oude gebleven,.. :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ stegisoft :

ter verduidelijking : gisteren werd het K-lite codecpack gedownload en geinstalleerd, Windows Mediaplayer gaf aan dat er codecs ontbraken...zie dit topic : ( http://www.pc-helpforum.be/f169/betrouwbare-site-om-codecs-te-downloaden-31287/ ).

Na de installatie openden de filmpjes blijkbaar wel (zie post 5 ), maar het huidige probleem situeert zich in nu in bewerken van het filmpje (zie post 6 in ander topic).

@ kimbeau :

uninstallen van het K-lite codecpack gaat probleemloos...kan via configuratiescherm --> programma's en onderdelen --> programma verwijderen...

Voor je overgaat tot deinstallatie zou ik nog eventjes geduld uitoefenen in afwachting van een mogelijke oplossing.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kimbeau dit is een hele boterham.

Welk bestandsformaat hebben die films die op je SDHCcard staan?

Als je die in windows movie maker wil bewerken doe je dat dan vanaf je SDHCcard?

Beste manier is om je film eerst naar je harde schijf te zetten, maak eerst een map met een naam die je erna gemakkelijk terug vindt.

Plaats die film dan in die map, Open dan windows movie maker, zoek je film in die map.

Probeer dan dan te bewerken.

Maar om die film te kunnen openen of bewerken moet je eerst zeker zijn dat windows movie maker je bestandsformaat ondersteund.

Probeer eerst bovenstaande eens.

Dan moet verder gezocht wat er in word enz..... mis gaat.

Dit zijn de ondersteunde bestandsformaten in windows movie maker.

Tip:

Jing is een programma waarmee je beelden kan knippen maar ook videobeelden (bewegende beelden maken) van je handelingen kan maken.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

We komen idd in de buurt van een mogelijke oplossing hier...

Volg clarkie's tip en zet de film op je harde schijf in een gemakkelijk herkenbare map.

Hier ( How do I add photos and videos to a project in Windows Live Movie Maker? ) nog meer info over het toevoegen van foto's en video's in Windows Live Movie Maker.

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu de films apart gezet en van .mod naar .mpeg bestand gemaakt. WMM ondersteunt gewoon .mpeg maar op een of andere manier kunnen de films nog steeds niet geimporteerd worden.. Nog steeds het probleem met Word zie hier een filmpje

, dit geldt ook voor paint of ander fotobewerkingsprogramma..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het nooit eerder meegemaakt en al vele beelden uit films gehaald. 'T maakt trouwens geen verschil of ik het bij bewegend beeld doe of op pauze zet. Had ik eigenlijk in de film willen laten zien maargoed.. Ik denk dat het tijd word om het programmatje te verwijderen want er begint haast achter te zitten. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.