Ga naar inhoud

Oortelefoon van "sennheiser CX300 II" werkt niet in Toshiba P855-105


bossers

Aanbevolen berichten

Hallo! Ik heb een vraagje, gisteren heb ik me laptop terug gekregen aangezien het moederbord kapot was. Nu heb ik vandaag nieuwe oordopjes gekocht van Sennheiser CX300 II , en wilde ik muziek luisteren, ik stopte de ingang in de laptop en tot op heden komt er nog geen geluid uit me oordopjes. Wel vanuit me pc en me telefoon. Welke instellingen moet ik veranderen, zodat hij het weer kan gaan doen?Het volgende heb ik al geprobeerd:- Toshiba HD Audio driver opnieuw geïnstalleerd,- Realtek HD Audio opnieuw geïnstalleerd,- Volumeknopje in taakbalk rechtsonder geklikt met rechtermuisknop en dan afspeel apparaten, daar stond eerst wel het hoofdtelefoontje maar dan dat hij niet was aangesloten, en nu staat hij er niet meer tussen, ook heb ik uitgeschakelden apparaten weer laten geven, en daar kwam hij ook niet in te voorschijn. Niet aangesloten apparaten heb ik ook op geklikt, en kwam hij ook niet naar voren.Helaas heeft dit allemaal niet mogen baten.Heeft iemand misschien een idee wat ik nog meer zou kunnen uitproberen?Alvast bedankt!Arianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.