Ga naar inhoud

openen met Windows Media Player


ignacev

Aanbevolen berichten

Dag,

Heb Windows XP. Voor bekijken van videoclips gebruik ik Windows Media Player. Als ik op een videobestand dubbelklik of rechts met de muis en dan op afspelen, opent het bestand zich niet meer. Ik moet telkens gaan naar openen met Windows Media Player om het te kunnen afspelen. Idem met muziekbestanden.

Als ik rechts klik en W. M. Player, dat automatisch geselecteerd wordt, en dan aanvink bij: Steeds met dit programma openen, dan opent het maar de volgende maal is deze vink er niet meer.

Hoe kan ik dit oplossen?

Mvg en dank

Ignacev

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag,

Ja, zo kan ik het openen. Maar waarom gaat het niet met dubbel klikken op het bestand of met de rechtse muisklil en dan op afspelen?

Word-, excel-, powerpoint, publisherbestanden en afbeeldingen etc. openen altijd met dubbel klikken, enkel gaat het niet met W. M. Player 11. Dit is mijn vraag.

Mvg en dank, Ignacev

---------- Post toegevoegd om 14:59 ---------- Vorige post was om 14:55 ----------

Dag Kweezie Rabbit

Ik gebruik Windows Media Player 11

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.