Ga naar inhoud

[OPGELOST] Afspelen cd op Philips MCD288


vanderpoorten

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij zeggen waarom gebrande cd -r of cd -rw met media player of nero 7 of i thunes niet lukt om af te spelen op MCD288. Met originele cd geen probleem voor afspelen. CD's zijn gemaakt op pc met vista home premium en ook met xp. Philips geeft antwoord: volgende formaten worden NIET ondersteund VMA,AAC,DLF,M3U,PLS,WAV en jolieformat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je bedoelt toch je een losse cd-speler aan een geluidstoren?

is het bovendste het geval dan kan het zijn dat de cd-speler geen gekopieërde cd's kan afspelen. dit kun je laten verhelpen maar dat kost ongeveer 30 tot 40 euro (hetzelfde als een playstation ombouwen).

het kan ook zijn dat de cd niet goed is afgesloten of niet goed is gebrand probeer eens met NERO een direct copy te maken van een cd en probeer hem dan nog eens uit. werkt dit niet zijn het 2 mogelijkheden.

1. je cd/dvd-brander is ver op (heeft al zijn branduren al verbruikt gem. is dit 1000 branduren)

2. je cd-speler kan geen gekopieërde cd's afspelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een beetje een vreemde uitleg

Ik begrijp dus dat je een gebrande cd niet kan afspelen. Kunt u even nakijken welk bestandsformaat de bestanden hebben die op de staan? Zo kunnen we kijken naar een programma die deze wel kan afspelen

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe kan ik dat nazien? De cd -r (audio) zijn aangemaakt met Nero en i tunes op hoogste snelheid. Nieuw is dat ik ze nu kan lezen op oude cd speler, de vorige cd kon ik niet lezen enkel op dvd recorder.De cd is wel genormaliseerd, afgesloten en geïmporteerd. Als het echt niet gaat draag ik toestel terug. Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.