Ga naar inhoud

[OPGELOST] Geluid regelt niet meer onder Vista


DeadBoy

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb een probleem met mijn geluid onder Vista. Het werkt (en tot voor kort zonder problemen) maar sinds kort kan ik dus mijn volume niet meer regelen. En ik vind dat het véél te stil staat.

Ik heb luidsprekers met aparte voeding. Die staan op het maximum volume. Mijn geluidsbalkje in Vista ook. Het probleem moet echter bij Vista liggen, want of ik dat geluidsbalkje nu volledig openzet of volledig toe: het geluid blijft steeds hetzelfde. Alleen mute werkt nog.

Ik kan nu dus alleen nog regelen met de knoppen op de luidsprekers zelf, en als die niet op maximum staan, dan is het geluid echt te stil.

Vreemd genoeg is dat maar sinds twee dagen. Voordien werkte alles prima. Zelf heb ik niets veranderd. Ik heb hier natuurlijk wel twee kleine prutsertjes lopen van 2 en 4 jaar, maar ik kan me niet voorstellen wat zij gedaan zouden kunnen hebben om dit resultaat te krijgen.

Kan er iemand mij aub helpen? Het heeft weinig zin iTunes vol muziek te hebben staan als je je oor tegen de luidspreker moet leggen om ernaar te kunnen luisteren ;-)

Bij voorbaat dank voor elke mogelijke suggestie

Grtz,

DeadBoy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie.

Ik heb alle kabels al gecontroleerd en zelfs al gewisseld (achteraan of vooraan inpluggen). Ik heb in configuratiescherm de afspeelapparaten al eens uit- en terug ingeschakeld. Het lijkt erop dat op de een of andere manier het geluid besgrensd is geworden. Het enige wat ik nog kan bedenken is de drivers van het geluid nog eens herinstalleren, maar dan moet ik eerste de installatiecd v/h moederbord nog eens opdiepen....

Andere suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kans dat je opniew de drivers moet installeren is nu wel heel groot.

Als niet weet welke geluidkaart hebt kan je ook met dit weten.

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet u log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.