Ga naar inhoud

[OPGELOST] hoe kan ik mpeg2 audio-bestanden converteren naar mpeg1?


Gast ellen

Aanbevolen berichten

Wie weet hoe je een mpeg2-audiobestand (dus egen dvd) kan converteren naar mpeg1? Ik probeer dit al een dag voor elkaar te krijgen en het bestand moet naar mpeg1 omdat ik het anders niet kan afspelen op mijn mp3-speler; die accepetert geen mpeg2-bestanden. Wie kan me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

download dit ;)

------------------------------

Blaze Media Pro includes a powerful video converter feature that can convert MPEG-1 to MPEG-2, convert MPEG-2 to MPEG-1, convert AVI to MPG (MPEG-1 and MPEG-2), convert MPG (MPEG-1 and MPEG-2) to AVI, convert MPG (MPEG-1 and MPEG-2) to WMV, convert AVI to WMV, convert WMV to MPG (MPEG-1 and MPEG-2), convert WMV to AVI, etc. with ease. To use this feature, click "Convert Video" from the main interface. From the resulting converter window, you can then choose the video files you wish to convert, select the output format, and any desired settings (optional). Options are available to convert to MPEG using VCD, SVCD, or DVD compliant settings. Once the files are present in your list, click the "Convert" button to begin the conversion process. The conversion process is performed in batch mode, which means that you can easily convert an entire list of video files with very little effort. Other conversions possible using the software's video converter feature include AVI to MPG (MPEG-1), AVI to MPG (MPEG-2), WMV to MPG (MPEG-1), WMV to MPG (MPEG-2), MPG (MPEG-1) to AVI, MPG (MPEG-2) to AVI, WMV to AVI, MPG (MPEG-1) to WMV, MPG (MPEG-2) to WMV, AVI to WMV, or convert among different codecs and compressions for the same format. The conversion feature is very fast and easy to use. Advanced options are available for those who want to take advantage of them, though they are completely optional, making Blaze Media Pro the perfect converter software for users of any experience level. Click here for more information on Blaze Media Pro or download your copy now.

----------------------------------

download :

http://www.mystikmedia.com/download/setup_blazemp.exe

Grtzz ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de tip! Ik ben nu bezig met converten, maar heb nergens kunnen kiezen voor converten naar Mpeg1. Dit zal dit programma ongetwijfeld niet automatisch doen. Nu ben ik een behoorlijke leek, maar is er een bepaalde frequency of bitrate die ik moet kiezen voor comverten naar mpeg1?

Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Converten is klaar en werkt niet. in dit programma lijk ik weer alleen videobestanden te kunnen converteren naar mpeg1 bestand. Een mpeg2 audio-bestand lukt niet want krijg ik ook niet geopend als ik voor de optie video kies. Een andere optie is er niet als het gaat om deze conversie. Ik begrijp het niet goed. Zijn er nog andere ideeen?

Het gaat dus om een audiobestand dat bestaat uit ongeveer 30 minuten en in mpeg2. Ik wil het dusdanig converteren dat ik het op een mp3-speler kan afspelen. Wie weet hoe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor de moeite. Het is een van de duidelijkste programma's wat converten betreft die ik tot dusverre ben tegen gekomen. Ik heb echter nu diverse conversies gedaan maar het bestand blijft een mpeg2 bestand. Ik heb al wel begrepen een mp3 (mpeg1 layer3) bestand gecodedeerd moet zijn met 44100 Hz or 44.1 kHz. Een mp3 (mpeg2 layer 3) is gecodeerd tot 32000 Hz. Een, mijn, mp3 speler kan alleen MPEG1 layer 3 spelen.

Op het moment dat ik ga converteren blijft het bestand, hoe dan ook, een MP3 (MPEG2 layer3) bestand. geen enkele conversie lijkt hieraan iets te kunnen verhelpen.

Vraag is dus of je uiteindelijk het bestand werkelijk kan aanpassen naar Mpeg1. Enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.