Ga naar inhoud

[OPGELOST] image-bestand (.iso) met XP branden als bootable cd


wietske

Aanbevolen berichten

Goeiemiddag.

Ik geloof dat m'n titel al heel veel zegt; ik heb XP op mijn laptop staan en dit is een image-bestand, een .iso-bestand. Dit wil ik graag op cd branden en dan wel zo dat hij bootable is; bij het opstarten vanaf cd opstart.... Het kan vast met Nero, wie wil me helpen en uitleggen hoe ik dit moet doen?

Ik had het bestand eens uitgepakt met winrar, en er staat een BOOTFONT (.bin) bij, misschien is dat nog van belang om te weten.....

Vriendelijke groet!

:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gemakkelijkste met nero:

- open nero burning rom (niet de wizard editie).

- sluit alles af tot je gewoon het scherm van nero over houdt, en niets van een nieuwe compilatie

- ga naar "start" - "openen" en wijs daar die .iso aan.

- stel in op welke snelheid je wil branden, schijfje in je brander & instellen dat hij na branden moet verifiëren.

Je brander gaat een perfect schijfje voor je afleveren. Let wel op dat je je betalingsbewijs van je serienummer bijhoudt, anders kan je niet bewijzen dat je zelfgebrande weldegelijk een legaal exemplaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.