Ga naar inhoud

optiarc leest geen dvd's


blackdevil235

Aanbevolen berichten

ik heb een optiarc ad 7173a en die leest wel data en muziek cd's maar geen dvd's.

het probleem is ontstaan nadat ik windows opnieuw had geinstalleerd.

heb al vele forums bekeken, maar daar stond niks bij vooral de programma's die zijn waardeloos aangezien je ervoor moet dokken. had er dan eentje waardoor ik m'n geluid terug kreeg, helaas was dat eenmalig dat was driver agent.

ook verder nooit problemen met winamp en media player gehad, heb nu vlc player moeten instaleren :-s het lijkt wel of mijn illegale versie van xp beter was XD

hoop dat iemand hier mij kan helpen want word er echt gek van om de hele tijd te googlelen en troep te instaleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

nee zoals ik al had aangegeven windows xp, was dus de reden om alles er 1st af te gooien voordat ik de originele erop zette.. eroverheen lukte volgens mij niet eens.

heb dat fixit van microsoft ook geprobeerd, heb alles eraf gegooit en losgekoppeld opzich wel vaag dat die data cd's kan lezen maar geen data dvd's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staan geen gele uitroeptekens alleen maar optiarc, dat is het dus juist het apparaat werkt correct maar speelt alleen cd's af. zie dat ik dat plaatje ergens op een site moet hebben staan. misschien is het maar 1 driver ofzo, maar die ik gedownload had werkte niet en zou ook niet weten welke driver het dan zou moeten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.