Ga naar inhoud

Pagina wordt niet correct weergegeven


blumchen21

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb sinds drie maanden en webshop overgenomen en meteen ook een laptop gekocht omdat mijn oude was slecht er aan toe. Fijn zo'n nieuwe computer met windows 8 waar je alles moet ontdekken.

Ik heb alle browsers op mijn computer staan omdat ik problemen heb met foto's zien.Chrome werkt het beste van allemaal dus deze gebruik ik het meest.

Op sommige pagina's zie ik sommige foto's wel en bij sommige zie ik alleen een klein vierkantje in het midden. Als ik de pagina ververs kan het zo zijn dat ik de foto's die ik eerst zag niet meer kan zien en die andere wel. Door een bepaalde rede worden ze dus niet goed weergegeven.

Mijn tweede probleem is dat de producten niet goed op de pagina worden weergegeven. ik heb dus 3 producten op een rij en ik die alleen maar twee en derde wordt links uitgelijnd. Lijnen die tussen de producten zitten lopen ook niet goed, soms ook door de producten heen.

zo dus:

post-46986-1417705643,8486_thumb.png

Ik heb de pagina gecontroleerd in incognitomodus en cache geleegd maar geen succes. hebben jullie misschien andere tips? Alvast bedankt!

- - - Updated - - -

nog een betere voorbeeld

post-46986-1417705643,8951_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.