Ga naar inhoud

pc op tv aansluiten


Aanbevolen berichten

hi iedereen,

ik ben nieuw hier dus schiet mij niet neer als ik een fout maak of (in verkeerd forum zetten,...) :-)

Ik zou graag mijn pc op mijn tv aansluiten. Ik heb een dell dimension 5100 en een grafische kaart nvidia geforce 9400GT en mijn tv is een philips.

Ik weet niet welke kabel ik daar voor moet kopen (het liefst eentje met een scart)

alvast bedankt!!

albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het al een oudere TV of een nieuwe? bij nieuwe tv's is meestal een VGA-aansluiting (blauw) aanwezig. Hiermee gaat het een stuk beter en eenvoudiger om aan te sluiten.

Ik zal alvast uitleggen wat je nodig hebt bij het gebruik van scart-kabels.

Op je grafische kaart zit een zwarte ronde aansluiting (zie onderaan 1ste foto). Zat er bij de grafische kaart een doosje zoals de tweede foto? Hier zit een S-Video aansluiting op. Er bestaan kabels die je dan hier op kan aansluiten met een aan de andere kant een scart-aansluiting op.

post-1471-1417703817,2552_thumb.jpg

post-1471-1417703817,2767_thumb.jpg

post-1471-1417703817,2982_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De tv is een philips 28 PW 8718 die we gekocht hebben in augustus 2004, ik weet niet of dit onder de noemer oud valt maar ik denk van wel.

Ik heb die zwarte ronde aansluiting niet, ik heb enkel deze die je op de foto kan zien. (sorry voor de grootte van de foto maar ik weet niet hoe ik hem kleiner maak)

DSC01437.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.