Ga naar inhoud

PCTV & WMC: Een & Canvas versleuteld


Felix Atagong

Aanbevolen berichten

Mijn huisgenote heeft het gepresteerd om haar laptop (Win7 64 bit) terug naar fabrieksinstellingen te brengen waardoor PCTV werd gewist (dat werkt met een USB TV tuner, type 73e). Een download van dat programma werkt slecht 15 dagen en dus probeer ik nu de USB TV stick te programmeren via Windows Media Center (de doos met de productcode van TV Center vinden we ook al niet meer).

Wanneer ik de zenders opzoek via Unmapped Digital Terrestrial krijg ik zo'n 27 zenders maar alle TV zenders zijn gecodeerd (versleuteld) waaronder EEN, Canvas en Ketnet die wel vrij beschikbaar zouden moeten zijn. De radiozenders krijg ik wel, maar daar is het mij niet om te doen.

Na ongeveer 5 maal alles herinstellen geef ik het op. Is er een freeware oplossing (of oplossing via WMC) waardoor EEN en Canvas wel kunnen bekeken worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.