Ga naar inhoud

Pinnacle


Utpala

Aanbevolen berichten

Ik plaats steeds mijn foto's op Pinnacle versie 9 samen met overgangen tekst en muziek en brandt deze dan op DVD om af te spoelen zowel op TV als PC. Nu mijn laatste film dacht ik dat ik hetzelfde gedaan heb maar blijkbaar is er wat mislopen. Hij staat enkel op Media Player.

Roep ik pinnacle op heb ik niets meer.

Kan ik van Media player het terug naar Pinanacle brengen ? Of kan ik vanaf Media Player branden op DVD? Liefst terug naar Pinnacle dan kan ik hem nog bewerken?

Kan iemand me helpen ?

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@ Utpala,

Nu mijn laatste film dacht ik dat ik hetzelfde gedaan heb maar blijkbaar is er wat mislopen. Hij staat enkel op Media Player.

Roep ik pinnacle op heb ik niets meer.

Wanneer je de laatste film ook als project hebt opgeslagen dan kan je die nog redden.

Probeer het volgende >> ga naar Bestand >> Project openen >> klik op Pinnacle Studio

post-41531-1417705296,6041_thumb.jpg

Bij Zoeken in selecteer Studio 8 Projecten (in jou geval is het Studio 9 Projecten) >> bij Bestandstypen selecteer Alle bestanden >> alle projecten zie je nu in het sherm.

post-41531-1417705296,6427_thumb.jpg

Kan ik van Media player het terug naar Pinanacle brengen ?

Ja . . . je kan avi en mpeg bestanden openen in Pinnacle en ook .scn bestanden.

post-41531-1417705296,7029_thumb.jpg

Klik op 1 in dit geval is het een film die je kan afspelen met Media Player, de film wordt meteen geopend.

Klik op 2 in dit geval is het een .scn-bestand, dan wordt het bestand eerst gedetecteerd door Pinnacle. Heb geduld het kan even duren.

Toelichting: .scn is Pinnacle Studio Scene File.

Naar mijn weten worden .scn-bestanden automatisch door Windows aangemaakt wanneer je een film maak met Pinnacle.

Ik heb altijd een project, een .scn-bestand en een film.

Project en Film opslaan doe ik bewust, het .scn-bestand wordt wellicht door de kabouters in de computer aangemaakt :D

post-41531-1417705296,7376_thumb.jpg

post-41531-1417705296,755_thumb.jpg

Het reslutaat van een .scn-bestand openen

post-41531-1417705296,9621_thumb.jpg

Succes toegewenst.

groet, iEscape

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@ Utpala,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Uiteraard kan je in geval van nieuwe/andere problemen steeds weer een nieuw topic openen :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.