Ga naar inhoud

Probleem usb stick


Harriët

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik doe sinds juni 2009 een cursus Engels waarvoor ik mondeling huiswerk opsla op een usb stick. Ik heb nu 2x de stick retour ontvangen met de mededeling dat de docent mijn ingesproken tekst niet kan afluisteren hij krijgt dan een foutmelding. De eerste keer klopte het maar de tweede keer niet. Ik kan de bestandjes gewoon openen en beluisteren.

Het zijn bestandjes met wav exstentie en ze zijn maximaal een minuut groot. Ik kreeg wel de opmerking van mijn docent dat ze erg groot zijn 36 sec. tekst betekent een bestandsgrootte van ongeveer 6 mb wat volgens hem maximaal ongeveer 1 mb zou moeten zijn. Heeft iemand enig idee wat ik eraan kan doen dat de stick wel te beluisteren is door mijn docent? Ik controleer voor verzending of alle bestandjes te openen zijn en of alles erop staat. Hoe kan het dat de bestandjes zo groot zijn?

Hoop dat iemand tips voor me heeft hoe ik dit kan oplossen.

Bedankt voor jullie hulp alvast.

Harriët

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie.

Ik weet niet of hij mp3 kan beluisteren denk het wel. Hij had het erover dat de bestandjes normaal ook maar ongeveer 1mb groot waren dus dat mijn bestanden wel erg groot(6mb) waren dus denk dat hij dit ook bedoeld. Ik zou zelf alleen niet weten hoe ik mp3 bestandjes opneem. Ik neem via de geluidsrecorder met microfoon in koptelefoon op. Ben op het gebied van geluid opnemen en usb stick gebruik echt een leek. Hij stelde voor op een andere manier geluid op te nemen maar ik zou niet weten hoe dit anders moet.

Kun je mij helpen?

Alvast bedankt.

gr. Harriët

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook uitgeprobeerd. Moet het wel kopen wil ik het volledig kunnen gebruiken anders doet hij maar 60% van het bestand.

Wacht even de reactie van mijn docent af of hij het ook kan afluisteren dan koop ik het wel. Het lijkt wel de oplossing voor mijn probleem.

Bedankt voor je hulp.

Gr. Harriët

---------- Post toegevoegd om 17:34 ---------- Vorige post was om 17:24 ----------

Nog een klein vraagje. Stuurde de wav bestanden op een usb stick naar mijn docent werkt dit ook met mp3 bestanden?

Gr. Harriët

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan dat perfect op de usb-stick zetten.

Probeer eens met deze gratis programma

Vink bij de tweede venster bij installeren alles uit zoals toolbar enz.

daarna moet je nog eens een toolbaar uitschakelen.

Kies Free Mp3 Wma Converter op uw desktop

Ik heb het toevallig op mijn computer en je vele formaten omzetten.

Wel goed opletten dat je mp3 selecteert als uitvoer.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.