Ga naar inhoud

Problemen met branden bestand uit Windows Movie Maker


Moontje62

Aanbevolen berichten

Ik heb in Windows Movie Maker een project gemaakt met afbeeldingen en filmpjes. Nu heb ik al van alles geprobeerd maar ik krijg het bestand niet gebrand op een DVD. Niet via NERO en andere programma's die ik gedownload heb (tips die ik via googlen gevonden had). Voorheen heb ik ook vanuit Windows Movie Maker gebrand maar dat waren alleen afbeeldingen dat gaf toen geen problemen dus het heeft volgens mij met de filmpjes te maken. En het is een presentatie voor mijn werk die ik volgende moet houden. HELP!! Wie kan mij helpen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het project opslaan dient om het later opnieuw te openen en verder aan te werken.

Als je het resultaat wil opslaan om af te spelen moet je in de menubalk de knop "taken" klikken en dan kiezen voor "opslaan op mijn computer". Je doorloopt dan de wizard en het resultaat is een WMV bestand dat je wel met Nero op een dvd kan branden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.