Ga naar inhoud

raadsel lcd tv en harde schijf


npl

Aanbevolen berichten

-> er zijn al vele topics of hd en t.v.'s, maar kon nergens een antwoord vinden op mijn vraag, iemand die me kan helpen ?

van mijn ouders hun "oude" philpis lcd tv met usb poort gekregen... jippie ! dag dvd's (dacht ik)

Ik een extra 2e hands externe harde schijf aangeschaft 112 gb logilink usb 2.

-> t.v. leest harde schijf niet; andere wel..... google -> forum ->

bleek ntfs geformatteerd en tv alleen fat, prima ik swissknife gedownload, wat prielen en uiteindelijk schijf toch naar fat 32 kunnen formatteren (denk ik)

-> poging 2, t.v. herkent harde schijf, geeft bestanden weer; maar speelt de (verschillende) bestanden niet af !

het gaat om avi videobestanden van ca 700-800 mb; films.

aparte is dat als ik dezelfde bestanden op de andere hdd (iomega fat 32 500 gb) zet, de t.v. deze wel herkent en afspeelt !

Hoe kan dit ?

wat kan ik nog doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

....

-> andere iomega hd herkende tv ook eerst avi-bestand niet wat in een map stond; uit map gehaald en toen ineens wel !

-> andere schijf; waar het om gaat = nog steeds niks

* bij 1e iomega schijf stopt de film na ca 80 min. gisteren en vandaag weer; hoe zit dat dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.