Ga naar inhoud

Raar iTunes probleem


Mithrandir

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik heb iets heel raar voor met m'n iTunes en het raakt maar niet opgelost, dus ik hoop dat hier iemand me kan helpen.

Alles ging goed, veel cd's toegevoegd en zo en zo een 3 tal dagen geleden wil ik iTunes opstarten en plots is er een nieuw scherm, al m'n muziek is weg (staat wel nog op harde schijf), maar het was een nieuw iTunes beginscherm? Ik ben op fora beginnen zoeken naar oplossingen en ze zeiden om opnieuw eens te installeren, dat heb ik gedaan maar bleef hetzelfde probleem (ik probeerde er eens 1 of 2 liedjes in te zetten en dan sloot ik af en starte ik terug op en weer was alles weg).

Ik heb toen nog gezocht op google enzo, maar geen oplossingen ofzo meer gevonden. Ik heb naar apple service zelf gebeld en die gaven me een paar oplossingen, maar geen enkel werkt. Ze zeiden toen dat het aan de laptop zelf moest liggen (nieuwe sony vaio met windows 7), maar heb gebeld naar de technieker waar ik hem gekocht had en die wisten het ook niet, dus daar sta ik dan. Ik kan niks meer toevoegen want alles wat ik toevoeg is er als ik terug open toch weer weg...

Zowel appele service als andere mensen zeggen dat dit een raar probleem is en dat het normaal zou opgelost moeten zijn met opnieuw te installeren, niet dus... En nu ben ik zo wanhopig, want apple zelf kan me niet helpen? Dus aub, kan hier me iemand helpen?

En ik weet dat ik gewoon alles terug kan zetten vanaf m'n harde schijf en blablabla, maar dat brengt niks op want nadien is alles toch terug weg.

PS: Heb wel vorige week ergens een update gedaan naar versie 9.2, zou dat een probleem kunnen zijn?

Alvast bedankt,

groetjes

aangepast door Mithrandir
Link naar reactie
Delen op andere sites

PS: Heb wel vorige week ergens een update gedaan naar versie 9.2, zou dat een probleem kunnen zijn?

Alvast bedankt,

groetjes

Dat zou inderdaad het probleem kunnen zijn.

Verwijder ITunes en ruim dan eerst het register op voor je de vorige versie opnieuw installeert.

Het register opruimen doe je als volgt.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.