Ga naar inhoud

RTHDCPL.EXE (0x0000142)


Peel

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik krijg bij het opstarten van mijn laptop telkens deze foutmelding...ik weet ondertussen al dat het met de audiomanager te maken heeft, maar ik krijg het probleem niet opgelost...(heb al een HD codec gedownload)

Kan er mij iemand helpen aub?

Ik weet ook niet of dat ermee te maken heeft dat ik ook geen cd'tjes meer kan branden vanuit b.v. iTunes

mercikes

Leen:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Probeer zo eens:

Start de computer op en klik de hele tijd op F8

Je komt in veilig modus.

Ga nu naar hardware / apparatenbeheer

Verwijdert de audio driver

Kijk meteen ook in configuratiescherm / software of er daar ook realtek programma zijn.

Dan opnieuw installeren.

:ciao:mijn god, ik denk dat die vervelende melding nu weg is...ik heb het geprobeerd in veilige modus, maar dan reageerde het programma weer niet...dus heb ik van mijn originele cd de driver geïnstalleerd, en bij deze opstart, deed ie het niet meer...ik hoop dat het gedaan is nu =)

Merci alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, ik had wel gezien dat het icoontje er weer stond maar na de volgende keer opstarten, was het weer weg en stond die foutmelding er terug.Kan of mag ik alleen in veilige modus die driver verwijderen en dan opnieuw installeren? Anders doe ik dat vanavond nog ns...

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.