Ga naar inhoud

screenrecorder


snowi

Aanbevolen berichten

Ik heb enkele jaartjes terug “Screenrecorder” van “Boilsoft” (legaal) aangekocht. Ik heb het nog nooit gebruikt, juist door de vele en complexe mogelijkheden die het programma biedt. Ik heb al zo dikwijls en met meerdere mogelijkheden testen gedaan, maar steeds heeft het een onderbroken “fragmentenfilm” weer, dus niet een, zeg maar, normaal “filmafspelend vloeiend beeld”. Maar...zoveel mogelijkheden dat ik door de bomen het bos niet meer zie. En ook zonder geluid ondanks “record audio” staat aangevinkt.

(post-42414-1417705915,6734_thumb.jpg

Het betreft een uitzending van VRT: Terzake, wat te herbekijken valt via het internet op de Canvas-site maar ik had dat graag bewaard)

Kan iemand me tips geven a.u.b?

Zie mogelijkheden printscreens.

post-42414-1417705915,6101_thumb.jpg

post-42414-1417705915,6429_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sorry voor mijn laattijdige reactie. maar ik ontving geen bericht ervan in mijn mailbox..

Ja (desnoods ;-)), een handleiding.

Ik zou dus graag weten wat en hoe ik de Screenrecorder moet instellen voor geluid en film om deze bv. op mijn bureaublad te plaatsen en een normale weergave te hebben zoals getoond op de "bronweergave" (Canvassite-Terzake). Zoals u zien kunt op de printscreens, zijn er vele mogelijkheden om in te stellen, en daarvan de juiste vinden is nu net mijn groot probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.