Ga naar inhoud

skype


regard

Aanbevolen berichten

IK heb skype erop gezet vandaag en mijn HD webcam geinstalleerd, alles werk, microfoon, beeld maar ik kan geen contactpersonen toevoegen, dan krijg ik een wit blad met rode kruizen erin. Als ik het internet nu op wil gaan dan krijg ik dat ik iets moet doen aan de instellingen en er werd gezegd dat ik ActiveX moest installeren, dat heb ik vervolgens opgezocht, geinstalleerd en weer opnieuw gestart maar nog steeds kan ik geen contactpersonen toevoegen.

Wie weet wat ik hieraan kan doen dat het wel werk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Contactpersonen toevoegen doe je dat zoals hier en hier uitgelegd?

Met dank voor je uitleg, maar dat is het probleem niet, als ik ctc personen wil toevoegen dan is er een soort blokkade waardoor ik niets kan aanklikken, het zijn witte velden met rode kruizen.

---------- Post toegevoegd om 14:39 ---------- Vorige post was om 14:38 ----------

IK ga het proberen en kijken of ik dat voor elkaar krijg met dank

wat je eens kan doen is:

naar extra>instellingen > gavandeerd en dan de verbindingen en de ipv auto proxi https selecteren en kijken of het werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.