Ga naar inhoud

Speakers laten het geluid horen van touchpad


Gast Veraapoes

Aanbevolen berichten

Ik heb iets raar ontdekt. Als ik mijn geluid opzet en ik op mijn touchpad aan het slepen/tikken etc ben dan hoor ik dit in de luidsprekers.

Ik gok dat ik toevallig iets zal hebben aangepast toen ik mijn geluid wou proberen hoger te krijgen.

VIA HD Audio Deck staat er op mijn laptop atm. Kan ik dit ergens resetten? Of is dit programmaatje eigenlijk niet nodig op een laptop en mag ik het eigenlijk gewoon wegdoen.

Het is vrij irritant en ik heb overal al zitten zoeken.. :/

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke pc gebruik je? waar staat de microfoon?

ga beneden in de balk naar het kleine geluidicoontje en klik rechter muisknop=>recordingdevices =>rechtermuisknop op het actieve device(staat normaal een groen vinkje bij)=>properties=>tab listen

hier staat een checkbox met de text listen to this device. zet die af(zonder vinkje).

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn laptop is van Q force, ik gebruik windows 7, euhm nog iets dat er moet geweten zijn?

de audio is van VIA HD Audio Deck (ale da stond automatisch al op mijn pc)

en hetgeen wat u heeft gezegd dat stond al uitgevinkt.

hetgeen wa wel raar is da het af en toe maar is als ik gewoon audio opzet, maar ge hoord het klaar en duidelijk als ik oortjes insteek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bedankt voor geen hulp te geven. Uiteindelijk heb ik de oplossing gevonden. Bij de instelling van mijn microfoon ( via windows opties, niet de via hd dock) kan je aangeven dat je je microfoon wilt versterken. Deze stond op +30db omdat ik dacht dat ik zo mijn microfoon luider kon doen klinken.

hier lag dus het probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.