Ga naar inhoud

Streamer aansluiten op BBox2 Belgacom


ADWSUPPORT

Aanbevolen berichten

Goede middag,

Binnenkort ben ik van plan om een streamer aan te kopen, nl. WD TV Live Hub- 1 TB, een streamer met ingebouwde harde schijf. De bedoeling is dat ik hier mijn foto's en video's kan afspelen op mijn SAMSUGTV, zonder dat ik mijn laptob daarvoor moet gebruiken. Ik begrijp dat naast de aankoop van de streamer ook nog een HDMI-kabel + ethernetkabel dient aangekocht te worden. De HDMI-Kabel wordt aangesloten op de TV, maar

de ethernetkabel zou moeten worden aangesloten op één van de poorten van de BBOX2 (Belgacom). Je gaat in feite een thuisnetwerk creëren, zodat je vanop je laptob de video's kan verplaatsen naar de harde schijf van de WD TV Live hub. Heeft iemand hier al ervaring mee met deze aansluiting en zijn er nog andere instellingen waar ik dien aan te denken bij de installatie ? graag zie ik jullie feedback tegemoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.