Ga naar inhoud

taal pakket installeren


A.hendrickx

Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal,

Ik heb een laptop gekocht met vooraf geinstalleerd windows 8, nu zou het makkelijk zijn om in windows 8 de taal te veranderen. :hmmmm:

In het configuratie scherm - taal toevoegen - dan kan ik in het rijtje nederlands aanklikken

komt ook netjes eronder te staan eerst engels en dan nederlands alleen zegt ie bij nederlands bij deze versie van windows kan dit niet geinstalleerd worden.:hmpf::hmpf:

Snap er niks meer van, heb ik dan toch een versie die daarvoor niet geschikt is.

Wie o wie kan mij verder helpen, alvast bedankt :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Clarkie,

Ten eerste bedankt voor je snelle reactie, helaas is het met de uitgebreide handleiding niet gelukt.

Tot en met punt no 7. dubbel klikken op de Nederlandse taal.

Vanaf punt 8 geeft ie geen scherm om taal pakket te downloaden en installeren het enige wat er dan komt te staan is "unavailable in this edition of Windows"

Heb gekeken welke editie van Windows ik heb, daar staat Windows Single Language , ik neem aan als ik mijn Windows Upgrade naar PRO dat ik dan wel de mogelijkheid heb om de taal te veranderen. Of is het zo dat ik met de instalatie van vistalizor of een soort gelijk programma dit kan veranderen

Bedankt.

Groet Anita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eerlijk gezegd nog niet gehoord van een Windows Single Language W8 versie.

De weergavetaal aanpassen zal dan ook niet lukken zoals in de andere versies.

De handleiding die ik je doorgaf in bericht 2 is getest met de PRO- versie, maar moet ook werken in de andere versies (behalve die van jouw :dong:).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.