Ga naar inhoud

totalmedia werkt niet


vrommanneke

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb windows vista en heb een DVB-T & analog USB Stick voor naar tv te kijken. Wanneer ik totalmedia 2 geinstalleerd heb en ik wil het openen zegt de computer het volgende: installeer windows media player 9.0 of een hogere versie.

Kan iemand mij helpen want ik zit nogthans met windows media player 11.

dank u bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan zijn dat hij het vraagt omdat total media 2 windows media player niet kan vinden of herkennen. probeer eens windows media player opnieuw te installeren of eroverheen te installeren. krijgt hij dan nog steeds de melding dan kan het zijn dat er in de instellingen van total media 2 een instelling niet goed staat. waar deze instelling staat weet ik niet want ik gebruik nooit total media 2.

lukt het nog steeds niet dan weet ik het echt niet wat het nog kan zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe windows mediaplayer 11 erover heen installeren

ga naar de microsoft site (vb. www.microsoft.nl (nederlandse versie)) zoek dan naar windows media player 11, of ga naar downloads en zoek het handmatig.

hij zal vragen om een validatie (als je legitieme versie hebt moet je hier geen problemen in krijgen) gewoon de stappen volgen en downloaden. als hij vraagt om het op te slaan of om het te installeren mag je een van de beide kiezen. (zelf vindt ik het handiger om de installatie op te slaan zodat je het de volgende keer of voor ander pc's niet opnieuw hoeft te downloaden).

na het downloaden open je het installatie paket. volg de instructies en windows media player 11 installeert over je andere windows media player heen.

als het hiermee niet is gelukt dan weet ik het niet dan moet je het eens aan Karel vragen, misschien heeft hij wel totalmedia 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even na of je de versie van totalmedia kan updaten. Ik vermoed dat versie 2 niet volledig ondersteund wordt door windows vista.

De laatste versie van Total media is versie 3 zie ik: http://www.arcsoft.com/products/totalmedia/

mocht je niet kunnen updaten, dan kan je even informeren bij de makers of uw versie werkt op vista en windows media player 11 via http://www.arcsoft.com/support/custservice.asp

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Multimedia - pc-helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.