Ga naar inhoud

tuner en windows mediacenter


yvesdirkx

Aanbevolen berichten

beste,

ik heb in de tijd een tuner stick gekocht met name een Cinergy Hybrid Stick van het merk Terratec

hiermee kun je zowel analoge als digitale signalen ontvangen om via pc tv te kunnen zien.

Ik had een laptop met windows xp en hierop werkte deze tuner goed kon tv kijken en opnemen al wa je maar wilt.

maar ik heb nu een nieuwe laptop gekocht en hierop staat windows 7 instellingen verlopen allemaal goed maar nu is er volgend probleem

de gids is helemaal inorde maar als ik tv zou willen zien dan komt er een blauw scherm op en verder niets ook geen geluid....

ik kan wel teletekst nemen van elke post en lezen en pagina's ingeven... dus er komt zeker iets door maar geen beeld en geluid

na een laat ons zegge 5min gewoon mce tv laten openstaan springt er op het scherm een melding met tuner wordt uitgeschakeld wegens te lage bitrate...

kan er iemand me helpen met dit probleem of is het beste een nieuwe tuner stick te kopen (wat ik toch vrees)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.