Ga naar inhoud

usb fat32 ??


Annett

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een kingston 8Gb USB en nu wil ik film kijken op TV, volgens TV moet ik DivX bestanden kunnen afspelen, maar geeft steeds aan bestand wordt niet ondersteunt.

Ik kan de film wel op PC zien vanaf usb.

Nu geeft de fabrikant aan dat ik de usb op Fat32 moet formateren of ExFat.

Ja en dat weet ik dus niet hoe dat moet...ik neem aan dat de usb al is geformateerd, maar op welke manier??

Kan dit met geen mogelijkheid vinden.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Groet Annet

Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemd...heb de usb nu geformateerd op fat32 en de nieuwste filmware van de tv gedownload en geinstalleerd ...maar,

nog steeds geeft TV aan bestand wordt niet ondersteund...

ergens doe ik denk ik iets niet goed..iemand nog een goed idee??

groet Annet

Link naar reactie
Delen op andere sites

merk TV Panasonic (Viera) TX-P42G20ES

en de film staat er rechtstreeks op...heb ook een filmpje van me camera geprobeerd maar ook daar blijft het : bestand wordt niet ondersteund

Zag wel dat ik DivX heb gedownload en dat bij egenschappen .avi staat, maar volgens de handleiding van de TV moet dat goed zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderstaande heb ik terug gevonden in de handleiding.

Voor DivX is er een beperking, bekijk de laatste afbeelding mar eens (geel gemarkeerd).

misschien eens omzetten naar ander formaat?

Gebruik je de media player?

Daar staat bij dat divx inhoud niet kan worden afgespeeld vanaf titelweergave.

post-23245-1417704819,9176_thumb.jpg

post-23245-1417704819,9359_thumb.jpg

post-23245-1417704819,9831_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, dan wordt het dus lastig denk ik of ik moet een ander formaat downloaden of omzetten (MPEG2? ), maar ik weet niet hoe dat gaat....heb al ff gegoogled maar dat wordt wel heel technisch voor mij allemaal en dan staan er allemaal "gratis" omzetprogramma's die dan toch niet weer gratis zijn :( .

Denk dat ik het houd bij of DVD-tjes spelen (nadeel da nheel veel DVDs uiteindelijk) of kijken naar een andere DVD speler met usb aansluiting die wel Divx kan afspelen...of zou dat dan ook op de TV problemen geven??

In ieder geval hartelijk dank voor het meedenken, echt fijn....'t is soms lastig om een beetje "bij te blijven" en er kan al zoveel...

groet Annet :))

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke, dan wordt het dus lastig denk ik of ik moet een ander formaat downloaden of omzetten (MPEG2? ), maar ik weet niet hoe dat gaat....heb al ff gegoogled maar dat wordt wel heel technisch voor mij allemaal en dan staan er allemaal "gratis" omzetprogramma's die dan toch niet weer gratis zijn :( .

Denk dat ik het houd bij of DVD-tjes spelen (nadeel da nheel veel DVDs uiteindelijk) of kijken naar een andere DVD speler met usb aansluiting die wel Divx kan afspelen...of zou dat dan ook op de TV problemen geven??

In ieder geval hartelijk dank voor het meedenken, echt fijn....'t is soms lastig om een beetje "bij te blijven" en er kan al zoveel...

groet Annet :))

PS ja de TV gebruikt de media player

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.