Ga naar inhoud

USB Headset werkt, maar microfoon niet


Jormu

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds vorige week een USB headset gekocht omdat mijn huidige om 1 of andere reden altijd BSOD's veroorzaakt.

Het is een HP Premium Digital Headset XA490AA.

Er staat bij dat het Plug en play is dus geen software nodig heeft.

Hij heeft ook gewerkt tot vandaag. Ik was BF4 aan het spelen en zat op Skype met een vriend. Opeens zegt hij ik hoor u niet meer, ik ga kijken op Skype bij Opties en het balkje beweegt inderdaad niet meer. Het geluid werkt nog wel...

Ik heb mijn USB muis al op elke USB-poort geprobeerd en elke poort werkt, de headset werkt enkel geluid.

Ik heb al het stuurprogramma verwijderd en opnieuw opgestart en opnieuw laten installeren, maar hetzelfde. Dus mij lijkt het dat de microfoon het al gewoon heeft begeven.

Aangezien hij nog maar een week oud is, is dit natuurlijk om van kapot te vallen.

Laptop specs:

Windows 8 64-bit

Intel® Core i5-3230M CPU @ 2.60GHz

8GB RAM

NVIDIA GeForce GT 740M

Als jullie misschien ook enig idee hebben waarom mijn andere headset (Logitech SOCOM PS2 Headset) BSOD's veroorzaakt alsook serieuze lag in gaming, waar ik bij het niet inpluggen uren aan een stuk op ultra kan spelen zonder enige lag. (Op deze laptop had ik eerst Windows 7 staan, en toen werkte de headset uren aan een stuk goed zonder lag dus mij lijkt het dat WIndows 8 hier het probleem is)

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.