Ga naar inhoud

USB-stick werkt ineens niet meer


lotje333

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit met een probleem. Ik ben al een tijdje met een USB-stick aan het werken vandaag, en van het 1 op andere moment herkent m'n laptop de USB niet meer en sluit het scherm automatisch. Ik kan hem ook niet 'veilig verwijderen' want als ik daarop klik, staat er "..." i.p.v. de naam van mijn USB. Vervolgens heb ik hem eruit gehaald en opnieuw erin, eruit en computer opnieuw opgestart, de USB in een andere computer in huis geprobeerd maar helaas, hij opent niet meer. Van het 1 op het andere moment is dus de aansluiting kapot? Of iets anders? Er staan belangrijke dingen op, en ik wil er alles aan doen om deze bestanden te redden. Weten jullie hier iets op? Ik ben even radeloos.

Alvast heel erg bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat je stick defect is.

Zorg dat je stick ingeplugd is.

Druk de Windows en x- toets tegelijk in.

Aan de linker beneden kant verschijnt een snelmenu.

Klik daar op schijfbeheer.

Is de stick daar nog te zien en in welk formaat staat die dan (NTFS, FAT of RAW) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi clarkie,

excuses voor mijn late reactie, ik ben toen de hele avond van alles gaan proberen, wel 8x de USB erin en eruit gedaan, en na continu geen verbinding, deed ie het ineens weer uit het niets. Ik natuurlijk erg blij, maar weet nog steeds de oorzaak niet. Jouw tip had ik nog niet geprobeerd toen. Ik zorg er vanaf nu wel voor dat ik niet belangrijke bestanden alleen op een USB heb staan.. Maar dankjewel voor je reactie in ieder geval!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.