Ga naar inhoud

usb3 werkt niet


frodo67

Aanbevolen berichten

ik ben in het bezit van een asus n53sn laptop met 1 usb3 poort,vd week heb ik een ext hhd van platinum gekocht(mydrive 2.5 usb3 500gig) tot mijn verbazing zag mijn pc de schijf eerst wel en toen weer niet wel niet wel niet en dit gaat maar door,ik heb de schijf geformateerd op een usb2 poort maar dit maakte niet uit.ik heb alle drivers verwijderd en opnieuw geinstaleerd ook mn bios nagelopen en alles staat goed,ook de energie instellingen aangepast in instellingen,nu krijg ik toch meestal alles voor elkaar maar nu sta ik toch ff met mn mond vol tanden,ik weet het echt ff niet meer,oja een usb2 stick op de usb3 doet het ook niet,er gebeurt niets,en geen foutmeldingen in hardware,mn os is win7 64 bit........Help.......

- - - Updated - - -

de nieuwe drivers kwamen in eerste instantie van windows update,dit werkte niet,toen heb ik ze via de asus website gedownload en dit werkte ook niet,de laatste waren de meest recentste.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat werkt ook,alleen geeft de pc aan dat this device sneller kan werken op een usb3 poort.....

dus alles werkt alleen mn usb3 poort dus niet,dat is het vreemde..... hij ziet mn hdd drie seconden en dan verdwijnt hij weer en na een tijdje ziet ie em weer en dan verdwijnt ie weer en dat gaat maar door........

aangepast door frodo67
Link naar reactie
Delen op andere sites

dat werkt ook,alleen geeft de pc aan dat this device sneller kan werken op een usb3 poort.....

dus alles werkt alleen mn usb3 poort dus niet,dat is het vreemde..... hij ziet mn hdd drie seconden en dan verdwijnt hij weer en na een tijdje ziet ie em weer en dan verdwijnt ie weer en dat gaat maar door........

Hierdoor begon ik ook te denken in de richting van onvoldoende voeding via de usb 3 poort.

Hopelijk helpt de extra voedingstekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.