Ga naar inhoud

utorrent


willyzzz

Aanbevolen berichten

Hello,

Graag had ik even jullie hulp gehad (hopelijk mag dit hier gepost worden en niet onder MAC OS?)

Ik ben sinds kort regelmatig serie's aan het downloaden en af en toe films via utorrent.

Het probleem is dat dit nooit snel gaat, het maximum dat ik haal is 1MB/sec en 1,5MB/sec als ik al zeer veel chance heb.

Als ik meerdere bestanden download verdeelt ie gewoon de 1MB/sec over de verschillende bestanden.

Een vriend van me heeft ook een Mac en bij hem gaat het stukken sneller!

Opstelling is telenet Whoppa en aan de verbinding ligt het niet… Snelheidstest gedaan en ik kwam uit op 113 MB/sec. Telenet heeft ook bevestigd dat ik op volle snelheid kan downloaden en het niet aan de verbinding ligt.

Ikzelf download altijd met m'n Macbook Pro (als dit ertoe doet?) en ik veronderstel dat mijn instellingen ergens niet juist staan?

Graag jullie hulp bij dit probleem aub…

Thx,

Willyzzz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ willyzzz,

Probeer het volgende:

Kijk eerst welke kanalen de buren gebruiken en kies dan een ander kanaal, liefs vier of vijf kanalen verwijderd van de buren.

Als de buren kanaal 6 gebruiken probeer kanaal 11 in te stellen in de router.

Kiest in iedergeval het minst gebruikte kanaal.

Een handig app om na te gaan welk kanaal het minst wordt gebruikt door de buren is WiFi Explorer

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt ons duidelijk dat het hier gaat om het downloaden van illegale content (serie's en films) en dat je hierbij (zoals je zelf aangeeft) - "Het probleem is dat dit nooit snel gaat" - de snelheid van de download wil versnellen. Volgens onze forumregels verlenen we daarbij geen hulp. Er gaat dan ook een "slotje" op dit topic.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.