Ga naar inhoud

Van youtube naar dvd...


fistaprino

Aanbevolen berichten

Hey,

Eerst download ik een hoop films van youtube naar mijn harde schijf. Deze worden als avi-files opgeslagen. Vervolgens zet ik ze op dvd (data-dvd)maar de dvd-speler herkent die avi-files niet. Wist ik niet.

Dus heb een van die avi-bestanden geconverteerd naar mpeg en terug op cd (data-cd) gezet. Eindelijk lukt dat wel maar het programma waarmee ik convert is zoals al de rest shareware met demo en dus slechts 60% wordt geconvert of 't is altijd iets.

Dan maar wat rondneuzen op internet voor tips; blijkbaar als je bij Nero kiest voor video-cd of dvd gaat ie de avi-files automatisch omzetten naar vob zodat de dvd-speler ze wel herkent. Nero gedownload maar tevergeefs. Mijn avi-files worden omgezet in "bestand".DAT-files ipv "bestand"-VOB-files. Dit lukte dus ook niet met de dvd-speler. 't Is niet dat hij het bestand niet kent, hij weigert de gehele cd zelfs.

1) Is er een programma dat Youtubefilms direct download/omzet naar

mpeg?

2) Zoniet, doe ik iets verkeerd bij Nero?

3) Zoniet, kent er iemand een -gratis-freeware-programma om avi naar

mpeg om te zetten? (en volledig)

Ik ken er zo wel een beetje van maar niet genoeg.

Groetjes

Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.