Ga naar inhoud

Verkleinen van bestanden


Amonra

Aanbevolen berichten

Ik bezit diverse videoclipsen in Mp4 . Als ik ze dan via e-mail als bijlage wil versturen en ze zijn groter

dan 25Mb lukt dat niet. Ik heb geprobeert ze te converteren van Mp4 naar WMV /AVI /DvD maar ze worden alleen maar groter.

Hoe kan ik de grote van zo'n bestand terug brengen tot max.25 Mb of minder.

Ik heb ook SkyDrive en GoogleDrive maar diverse mail vrienden hebben dit niet dus moet de bijlage via de gewone mail worden verstuurd.

Alvast TxxxS

amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het risico met het verkleinen van videobestanden is dat je een deel kwaliteit verliest. Ze eerst verkleinen om te verzenden en daarna terug vergroten brengt altijd kwaliteitsverlies mee.

Om videobestanden, fotobestanden of andere bestanden uit te wisselen maak ik gebruik van het vrije WETransfer.

Je uploadt je filmpje naar WETransfer met vermelding van het mailadres van de bestemmeling(-en). Die bestemmeling ontvangt een mailtje van WETransfer met een link naar je video. De bestemmeling klikt de link aan en download de video naar een bestemming van zijn keuze.

Met een gratis account kan je bestanden uitwisselen tot 2 GB (per keer).

aangepast door eggers
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Amonra,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.