Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb filmpjes in mijn video map staan .

De meeste laten zien door een plaatje welk filmpje het is .

Maar een aantal ( de helft ) krijg ik alleen een vierkant te zien met het Quick logo er in .

Ik vind het prettig als ik er een plaatje van het filmpje in zou kunnen krijgen .

Is dat mogelijk ? , want bij een aantal is het dus wel goed .

Ik doe er een bijlage bij , om te laten zien wat ik bedoel .post-13661-1417705441,0138_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De filmpjes waar het plaatje goed staat, zijn filmpjes waarvoor de windows media player als standaard afspeelapparaat staat ingesteld.

De filmpjes met het Quick logo, hebben de quicktime palyer als standaard afspeelapparaat.

Ja kan het volgende doen.

Probeer met een van die Quick filmpjes of je het kan afspelen met de windows media player.

Als dat zonder problemen speelt met windows media player, kan je het standaard afspeelapparaat voor deze filmpjes ook op windows media player zetten en dan zou je normaal ook daar een plaatje moeten krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn even een dagje weg geweest , vandaar dat ik later reageer.

Het klopt inderdaad , ik kan de filmpjes afspelen met : Windows Media Player , en Media Player Classic - Home Cinema .

maar het is nog niet zo dat ik een plaatje krijg van het filmpje , of moet ik nog iets anders ? meer doen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even voor de duidelijkheid .

Ik heb de filmpjes aangevinkt om standaard af te laten spelen met Windows Media Player .

Dus dan dacht ik dat ik ook een plaatje kreeg van het filmpje dat ik af wil spelen .

Maar nu krijg ik plaatje van media player.

Kan dit niet anders , zoals ik wel heb bij andere filmpjes ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens in je verkenner naar beeld-> opties-> map- en zoekopties wijzigen.

In het volgende venster ga je naar het tabblad weergave.

Controleer of er het vinkje verwijderd is bij altijd pictogrammen weergeven, nooit miniaturen.

Indien je wijzigingen aanbrengt klik je nog op toepassen en ok.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.