Ga naar inhoud

Video bestanden spelen niet meer af in VLC, windows mediaplayer en realpayer


probleemgeval1

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen lukt het mij niet meer om video bestanden af te spelen in mijn mediaspelers. Als ik een videobestand open, speelt enkel het geluid af en krijg ik de melding: 'Kleurenschema is gewijzigd in Windows basic; een actief programma (VLC) is niet compatibel met de visuele instellingen van windows 7. Mijn scherm in VLC blijft zwart, en mijn taakbalk wordt blauw (aero wordt uitgeschakeld?).

Ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen. Ik heb een VLC opnieuw geïnstalleerd, helpt niet; ik heb mijn schrijfruimte opgeruimd, helpt niet; ik heb gecheckt of mijn grafische kaart nog in orde is; de computer geeft aan van wel.

Kan iemand me helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k ben eens gaan kijken waar jij die verandering moest doen, maar bij mij is het helemaal anders:

'instellingen' heb ik al niet - ga ik naar voorkeuren > video dan vind ik geen 'advanced options' (noch in het Engels, noch in het Nederlands - trouwens: waarom gebruik je niet de Nederlandse versie? - je spreekt van 'preferences' en 'advanced options' ...

Heb je trouwens de versie 2.1.2 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.