Ga naar inhoud

Vista herkend game's, enz. niet meer


lolleflikker

Aanbevolen berichten

Beste, als ik bv. een spel (Call of Duty 4: Modern Warfare) in mijn CD-ROM Drive steek. Dan start normaalgezien het spel op met autorun. Maar dit is nu niet meer. Als ik mijn spel in de drive steek komt er helemaal niets. Als ik rechtermuisknop doe op die drive waar het spel in zit staat daar niets op een tabblad van automatisch afspelen. In configuratiescherm ook al eens alles heringesteld, enz. Niets blijkt te helpen. Ik heb al veel verschillende dingen geprobeerd, zoals in het register waarden verranderen enz. Maar tot nu toe ben ik nog niet verder. Ik heb ook als eens autofix.exe ofzoiets van Microsoft geprobeerd, maar dat blijkt voor Windows Server 2003 te zijn en niet te werken op Vista. Ik weet totaal niet meer wat te doen en ik zou graag hebben dat hij autorun weer doet. Want het is zeer irrietant! Op de CD van COD4 staat het opstartbestand niet van het spel, dan moet ik telkens naar Computer/Program Files/Activision/COD4, je kent dat wel :). Ik hoop dus dat iemand me vlug kan helpen, dank op voorbaad!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Lukt niet, ik had dit al geprobeerd. Maar als ik dan bv. mijn USB Stick selecteer en op volgende klik komt er op: 'Microsoft Autoplay repair werkt niet meer', en ik kan alleen het programma afsluiten.

En hoe bedoel je met alle sticks, etc. appart? Dus eerst selecteer ik op dat programma bv mijn CD Drive? Moet ik dat en CD er in steken ofzo? Als ik het gedownload heb staat er als naam dat het Windows Server 2003 is. Zou het dus kunnen dat dat programma niet zal werken op Vista?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.