Ga naar inhoud

Vreemde teksten in .jpg video's


PC Tom

Aanbevolen berichten

Beste deskundigen

Ik maak filmpjes met een olympus foto camera. Wanneer ik deze filmpjes overzet naar mijn computer en ze via verkenner of via het olympus master 2 programma afspeel, verschijnen in alle video's de volgende dikke witte teksten:

Bovenin " PICVideo" en onderin www.jpg.com.

Wanneer ik filmpje met windows media player afspeel verschijnt de tekst niet.

Ik heb al een filmpje naar Olympus gemailed maar daar zien ze de teksten ook niet. Blijkbaar is niet de Olympus software de boosdoener

Wie weet wat dit verschijnsel veroorzaakt en hoe kom ik er vanaf

Hoor graag Tom

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij ligt het probleem juist wel bij de Olympus Software, aangezien je de teksten alleen daar in hebt en niet in Windows Media Player.

Als er zo reclame op staat wil dit meestal zeggen dat het een demo-versie is. Stond dit er in het begin ook al op of is het nog maar pas?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste dj ke

Volgens mij was het niet vanaf het begin , maar alle video's die ik uit het verleden oproep hebben het plotseling.

NB heb net olympus master met originele schijf opnieuw geinstalleerd, maar lost niets op.

By the way: Als ik een filmpje via windows movie maker importeer verschijnt ook de bovengenoemde tekst.

Enig idee ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.