Ga naar inhoud

werakmap omzetten naar "nieuwe map"


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Sindskort heb ik een probleem bij het openen van mijn afbeeldingen (en ook met picasa 3).

Ik heb Windows 7 en werk met Google chrome als browser.

Als ik mijn map afbeeldingen (en ook met picasa 3) open en een "NIEUWE MAP" wil maken door rechts op de muis te klikken op "mijn afbeeldingen" krijg ik de mogelijkheid om een "NIEUWE WERKMAP' te openen maar ik wil gewoon een "NIEUWE MAP" maken die niet hoeft bewerkt te worden.

Hoe kan ik "NIEUWE MAP" bereiken zonder "NIEUWE WERKMAP" te openen?

Ik heb maar 1 computer en hoef dus nooit WERKMAPPEN te gebruiken.

Mvg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik volg dit topic al een paar dagen en het probleem lijkt nog niet opgelost.

In een goed werkende versie van Windows 7 zie je het volgende wanneer je met de rechter muisknop klikt op de map Afbeeldingen en daarna kiest voor Nieuw:

53ccef292f61c-Nieuwe_map_maken.png

Je kunt dan kiezen voor een nieuwe map of voor een nieuwe werkmap.

Klopt het dat bij jou dan alleen 'Werkmap' te zien is, en dat 'Map' afwezig is?

Als dat bij jou zo is, dan is er sprake van een fout in het register.

Je kunt die fout handmatig gaan herstellen in het register. Daarvoor kun je deze handleiding gebruiken: New Folder Option Missing in Desktop Context Menu - Information Systems Knowledge Base

Lees die pagina eerst rustig een paar keer door. Wanneer je moeite hebt met de Engelse taal, dan haal je er iemand bij die jou daarmee kan helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zorgvuldig Uw handleiding in het Engels gevolgd want Engels is geen probleem voor mij.

Ik stel het volgende vast:

1. De DEFAULT KEY is CORRECT als standaard ingesteld.

2. Exporteren van HKEY-Classes-Root\Folder is niet gelukt. Als ik Excport klik verschijnt een lijst met "MIJN DOCUMENTEN" en onderaan deze blz verschijnt de SUBKEY AANGEKRUIST maar ik kan die niet bedienen en dus niet DOWNLOAD FOLDERFIX.ZIP.FILE bereiken. Moet ik dit doen en zo ja HOE?

3. CCLEANER HEB IK REEDS LANG IN GEBRUIK EN ALLE REGISTERINSTELLINGEN ZIJN MEERMAALS UITGEVOERD MAAR ZONDER SUCCES.

Hoe moet ik verder?

Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.