Ga naar inhoud

Windows Media Player 11 Brandt Niet


DANYDEBRUYNE

Aanbevolen berichten

ik gebruik WMP 11 om cds te rippen en te branden en af te spelen etc. ik kan cd's rippen, maar wanneer ik wil branden, dan licht het brandicoontje (branden starten) niet op en aanklikken doet uiteraard niets. tevens vraagt de wmp om een brander aan te sluiten. in mijn laptop zit uiteraard wel een cd/dvd brander! ik kan wel branden met nero6(wat ik nu noodgedwongen doe) maar ik vind dat eerder omslachtig wellicht omdat ik gewoon ben van met wmp te werken...iemand raadde mij aan nero 6 er af te gooien alsook de wmp en alles opnieuw te installeren. ik heb dat ook gedaan maar het helpt niet. kan iemand mij helpen? :thx:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi danydebruyne

de oorzaak de windows media player uw brander niet herkend is omdat u brander heel waarschijnlijk een firmware update nodig heeft.

kijk dus even welk werk uw brander heeft en kijk op de site ervan. Daar kunt u meestal een update vinden van uw brander

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

:thx:voor de tip!

ben gaan googelen naar MATSHITA (DVD RAM UJ 831 S)

ik kwam op enkele forums terecht waar ik kon vernemen dat er

omzeggens....geen ondersteuning is....

ik ben een computerleek maar als ik logisch denk: als het dvd/cd rom station in NERO6 kan branden en het cds en dvds kan afspelen in wmp11, en cds kan rippen naar wmp11, dan is er toch niets aan de hand met het apparaat zelf ? of toch? bovendien staat in de eigenschappen dat het toestel correct werkt...:-D

hopelijk kan ik weldra weer branden met wmp dank zij de hulp van pc helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

intussen had u uw type brander opgegeven en heb ik de firmware versie update

http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=1986

de laatste versie is van 27mei 2006, hebt u de brander langer dan deze datum? zo kan dan kunt u nadenken over een firmware update.

opgelet: dit is niet zonder risico. Een verkeerde update kan uw toestel stuk doen gaan, doe dit dus op eigen verantwoordelijkheid ;-)

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Multimedia - pc-helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.